سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

الیور استون درباره جورج بوش فیلم می سازد

الیور استون، کارگردان سرشناس آمریکایی، تعداد بیشتری از بازیگران فیلم جدید خود به نام W را انتخاب کرده است.
 

 ایان گرافاد نقش تونی بلر را بازی خواهد کرد

این فیلم درباره جورج بوش، رئیس جمهور آمریکا است. الیور استون پیش از این نیز درباره رهبران سیاسی دنیا از جمله فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا، ریجارد نیکسون و جی اف کی (روسای جمهور پیشین آمریکا) فیلم ساخته است و قرار بود درباره محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران هم فیلمی بسازد که توافقی در این زمینه به دست نیامد.

رسانه های آمریکایی گفته اند که تهیه کنندگان این فیلم با تندی نیوتن، بازیگر متولد زیمبابوه و بزرگ شده در انگلیس که در فیلم هایی چون ماموریت غیر ممکن و تصادف بازی کرده، برای ایفای نقش کاندولیزا رایس، دستیار امنیت ملی جورج بوش در دوره اول ریاست جمهوری و وزیر امور خارجه فعلی آمریکا به توافق رسیده اند.

همچنین ایان گرافاد، هنرپیشه بریتانیایی نیز در نقش تونی بلر، نخست وزیر پیشین بریتانیا و متحد اصلی جورج بوش بازی خواهد کرد.

طبق گزارش ها قرار است جاش برولین، جیمز کرامول، الیزابت بنکس و الن برشتاین نقش های جورج بوش، جورج بوش پدر، لورا بوش همسر رئیس جمهور فعلی و باربارا بوش، زن جورج بوش اول را بازی کنند.

فیلمبرداری فیلم W به زودی آغاز خواهد شد. فیلم زمان پیش از عهده دار شدن سمت ریاست جمهوری توسط جورح بوش را شامل می شود. این فیلم به زندگی او در کاخ سفید و روابطش با اطرافیان نیز خواهد پرداخت.

کاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه فعلی دوستی نزدیکی با جورج بوش دارد و از یکی کلیدی ترین افراد دولت او به شمار می رود.

خبرگزاری رویتر می گوید افرادی که فیلمنامه را خوانده اند، گفته اند که نقش رایس در فیلم بسیار مهم و ضروری است و او در صحنه های مربوط به جنگ عراق نقش اثرگذاری دارد.

الیور استون گفته است که می خواهد تصویر متعادلی از جورج بوش در فیلم خود ارائه کند. رسانه های آمریکایی گفته اند که الیور استون در این فیلم، بوش را فردی فاقد تمرکز ذهنی معرفی می کند که به سادگی تحت تاثیر باورهای شخصی خود قرار می گیرد. البته در برخی لحظات نیز، فیلم رویکردی مثبت به او دارد.

هنوز بازیگرانی که باید نقش دیک چنی، معاون جورج بوش، کارل روو، مساور سیاسی و دونالد رامسفلد، وزیر دفاع پیشین را بازی کنند، مشخص نشده اند.

الیور استون که منتقد جنگ عراق است، می خواهد این فیلم را تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آماده نمایش کند.

دوران ریاست جمهوری جورج بوش، بیستم ژانویه سال آینده پایان می یابد.

 

منبع : BBC

نظرات 1 + ارسال نظر
پت و مت چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ http://pedikelozis.blogsky.com

داداشی اهله کجایی؟
من که چیزی حالیم نشد . . .

اهل آذربایجان ایران
شهر ارومیه
...
راستی انگار آدرس بلاگت رو اشتباهی گذاشتی
می خواستم سر بزنم نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد