سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

دختر بد سیگنال

 

یه دخمل بد سیگنال دارم من

بی تربیت از همه نوع دارم من

ولی این یکی آی شیرینه

بی تربیت از نوعه آفرین ه

به من میگه دوخشلم و قشنگم

دل می برم  هوار تا رنگارنگم

ناناس میگن ، از من کپی گذاشتن

لینکمو هر جا که بگی گذاشتن

دوستام میگن برو اسفندو دود کن

چش نخوری الهی ، حرفو گوش کن

هوار هوار تا عاشقا ردیفن

به زبر پام لاله و رز می ریزن

خوگشلترین خوگشلا منم من

نانسیه اجرم پیشه من شده اَن

لوپز همیشه حسرتم رو داره

براد پیت واسه من جولی رو جا میذاره

هر چی بگم باز کمه از جمالم

خلاصه من اند و ته  کلاسم

دوسمش دارم هزار و یکی دونه

آخه ندیدمش هنوز،  میدونه

 

نظرات 14 + ارسال نظر
دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ

بابا تشویققققققققققققققققققق

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ

ای ول خوشم اومد

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

حالا دیگه برای من شعر می گی
از کی تا حالا شاعر هم شدی؟

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

حالا کجاش و دیدی
باید باشی و ببینی

از کی تا حالا شعر میگم !
اخیار داری .
پس شعر هام رو نمی خونی همینطوری میای نظر میذاری
کافیه روی لینک نوشته های پیشین ( کنار صفحه ) روی لینک شعر های فارسی و ماهنی ( شعر های ترکی ) کلیک کنی تا فرت و فرت شعر هام بریزن بیرون
تا چندی بعد pdf شعر هام رو میزارم تا دانلود کنی

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

حالا آبروی من و همه جا ببر{چشمک}

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

بدو بیا که آپم

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ

مرسی عزیزم
زیاد تحویلم می گیری پورو می شم ها {چشمک}

نیستی؟ {چشمک}

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

اول از همه خیلی ممنون بابته تحویلت(پرو) {چشمک}
دوما من تا حالا ندیده بودم شعر بگی
همیشه یه متنی خبری چیزی آپ می کردی

اول از همه خواهش میکنم قابلی نداشت
دوما توجه نکرده بودی چون مطلب قبلی هم یه شعر از خودم بود در جواب یکی از شعر های حافظ

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ

راستی حکمت این عکسه چیه که گذاشتی
اون منم که دارم می رقصم؟
از کی تا حالا تانگو می رقصیدم و خودم خبر نداشتم!!!

بی حکمته
چه میدونم تو میرقصی از من می پرسی ؟
من چه بدونم

آرش پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام آرمین جان.
دنیا دنیا ازت ممنونم لطف می کنی که همیشه به من سر می زنی.باور کن هم خیلی سرم شلوغ بود و هم بد جور سرما خوردم به خاطر همین وقت نکردم بهت سر بزنم.

این شعر رو واسه دختر بدسیگنال گفتی؟؟؟با وب لاگش کاملا آشنا هستم.

راستی این اسم وب لاگت به فارسی یعنی چی؟

خواهش میکنم . ایشاالله سریعتر خوب شی
آره . معلوم نیست!؟
جلوش نوشتم ( من غرق در سکوتم )

mxu جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

اول سلام
بابا ای ول ... چه شعر زیبایی. اگه به تو هم بگم وبت از من سره دروغ نگفتم ولی همین چند دقیقه پیش به یه نفر دیگه هم گفتم .
مثل اینکه از دنیا عقب بودم و خودم نمیدونستم .
مطالبتو جز این شعر نخوندم ولی ذخیره میکنم بعدها میخونم .
میدوارم تو زندگیت موفق و پیروز باشی .
باز هم میام ....
پس تا بعد خدانگهدار دوست جدید و عزیزم .

خیلی ممنون شما لطفداری
کلی کار داره اینجا
تو فکر یه تغییر اساسی هستم

جمشید جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.shararetarane.com

وب زیبایی دارید.... موفق باشید

ممنون .... مرسی

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

وااااااااااااااای ایولللللللللللللل =)))))))
خیلی عشقییییییییییی
درس؟!! :))))) درس چیه دوست گلممم؟!! :)))))

روزات برفی

مرسی
روزهای خودت هم برفی

محیا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

خیلی باحال بود ای وووووووووووووووووووووووووووووت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد