سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

نتایج کنکور

 

 

آی

وای

کمک

یکی برام دعا کنه

فردا ساعت ۶ نتایج اولیه کنکور سراسری رو میدن

ای خدااااااااااااااااااااااااا

من میخوام مجاز بشم

من می خوام کارشناس ارشد بشم

همین امسال هم می خوام قبول بشم

یکی برام دعا کنه

رد نشم یهووووو

{ گریه به مقدار لازم}

از استرس دارم پس می افتم

اههههههههن

ووووووووووووووووونگگگگگگگگگگگ

وووووووووووووووونگگگگگگگگگگگ

نظرات 8 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

درکت می کنم الان چه حالی داری
از صمیم قلب برات دعا می کنم که قبول شده باشی.

خیلی ممنون
الهی آمین

mohamadreza دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.urom-club.blogfa.com

salam hamshahri jan
man weblogian galiram am ozome oo had da gormoram ke sanin ishlarian nazar veram.

یاشاسین
نوکرم
نظر گویسان سوینم
اوز بلاگینده

دختر بدسیگنال دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

باهات قهههههههههههههرم
دیگه دوست ندارم

الهی
دورت بگردم

دختر بدسیگنال دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

براتم دعا نمی کنم
حالا دیگه برای من شعر نمی گی؟
برات دخمل برفی شعر می گی؟!!!!

خودت گفتی خب

دختر بدسیگنال دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

من که گفتم ای ول چه شعر قشنگی
دوسسسسسسسسسسسسسسست ندارممممممممم

عوضش من یه دنیا دومت دارم عزیزم

دختر بدسیگنال دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ

اصلا قهر قهر قهر تا روز قیامت
{چشمک}

دلت می اد

دختر بدسیگنال دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

خداییش دمت داغ
قشنگ بود
ایشاالله که قبولی

مرسی
ممنون
الهی آمین
پس دیگه قهر نیستی؟

خانومی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلاااااااااااااام
ایشالا قبول میشی من مطمئنممممممممم
شیرینییییییییییییییییییییی
یادت نره
قهر ؟ دختر بد سیگنال ؟ شرا؟

مرسی
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد