سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سیدنی پولاک، کارگردان آمریکایی درگذشت

 

سیدنی پولاک، سینماگر معروف آمریکایی روز دوشنبه در ۷۳ سالگی در خانه اش در لس آنجلس درگذشت.

سیدنی یکی از معروف ترین ، حرفه ای ترین و برجسته ترین کارگردانان و تولید کنندگان هالیوود بود . وی که در اول جولای سال ۱۹۳۴ در ایندیانا متولد شد کارهای زیبایی را از خود به جا گذاشت که نام وی را برای ابد در صنعت سینمای جهان زنده نگاه خواهد داشت. از جمله این فیلم ها می توان به "بیرون از افریقا" , " مترجم" , "هاوانا" , "یاکوزا" و بسیاری دیگر اشاره کرد.

وی ۲ بار موفق به اخذ جایزه اسکار و ۱۸ جایزه دیگر از فستیوال ها و مراسم های مشابه شده و نامزد ۲۶ جایزه دیگر نیز بوده که خود نشان از کارنامه پر بار وی دارد.

برای مشاهده کامل مشخصات و فیلموگرافی و همچنین زندگی نامه وی به لینک ذیل مراجعه نمایید.

http://www.imdb.com/name/nm0001628

 

روحش قرین رحمت باد.

نظرات 7 + ارسال نظر
دختر بدسیگنال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

اولللللللللللللللللللللللللل

همیشه اول

دختر بدسیگنال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام علیکم
حال شما

و علیکم السلام و رحمه الله و بر کاته
خیلی ممنون

دختر بدسیگنال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

اسکار گرفتن که کاری نداره
منم تو بی ادبی اسکار گرفتم
البته از طرف پسرها{چشمک}

من خودم بهت اسکار و نخل طلایی کن هم میدم

دختر بدسیگنال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

خدا رحمتش کنه
مرد که مرد
این شتریه که دمه خونه ی همه می خوابه
حالا این دفعه روی....

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختر بدسیگنال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

بدو بیا که آپم

چشم

هلو خانم چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.holo0.blogsky.com/

سلام عزیز...مرسی که سر زدی...وبلاگ خوبی داری...بازم سر بزن...موفق باشی...

سلام ....... خواهش دارم ...... ممنون از لطفتون......چشم ... ممنون......

دختر بدسیگنال چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ

آخه وبلاگ من که هنوز فیلتر نشده!
من خودم خیلی راحت می رم توش
تا الان تو و آرش گفتید که فیلتر شده
منتظره بعدی ها هم هستم

اینجا شده
میگم شده
قبول کن
بگوچشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد