سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

The Devil Wears Prada

The Devil Wears Prada

   

بی شک هر ساله در مراسم جوایز اسکار ، کن ، بافتا و ... فیلم های زیبایی مورد بی لطفی قرار میگیرند البته این قصور از جانب داوران نیست آنها مجبورند از بین بهترین ها باز بهترین ها را انتخاب کنند . مثل راننده تاکسی اسکورسیزی که زیر سایه راکی قرار گرفت ، بی شک فیلم شیطان پاشنه بلند می پوشد نیز زیر سایه فیلم مردگان اسکورسیزی قرار گرفت.

این فیلم نمره ۶.۸ از ۱۰ را از ۴۰۸۰۷ رای بدست آورد . این فیلم در دو رشته

  Best Achievement in Costume Design ( برای Patricia Field )

و

بازیگ اصلی زن ( برای Meryl Streep  )

نامزد جایزه اسکار شد که هیچ کدام را کسب نکرد.

برخی دست اندر کاران این فیلم عبارت اند از :

کارگردان :

David Frankel

رمان و فیلم نامه از :

Aline Brosh McKenna

Lauren Weisberger

زمان اولین اکران :

۳۰ ‍ژوئن سال ۲۰۰۶ در امریکا

 

بازیگران :

نکته ی جالب این فیلم حضور ۳ مانکن در این فیلم است که نامشان را بهد از مریل استریپ آورده ام که ۲ تای آخری در نقش خود ظاهر شده اند.

 Meryl Streep در نقش  Miranda Priestly

 Gisele Bündchen در نقش  Serena

 Heidi Klum در نقش خودش

 Bridget Hall در نقش خودش

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
هلو خانم یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.holo0.blogsky.com/

سلام عزیز...مرسی که سر زدی...خوشحال شدم...

خانومی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلااااااااااااام
خوبی عزیزم
کجایی بابا دلمون تنگید برات که
انگاری نقد فیلم طرفدار داره
دارم دنبال مطلب واسه داده کاوی میگردم چه گیری افتادم آخه ۵۰ صفحه از کجا بیارمممممم خداااااااااااااااااااااااا
اون ۱۸ صفحه که داده بودیم data mining ممنونن اونو میخوام بدم و باید اضافه اش کنم آخه تا ۵۰ باید برسه
دعا کن واسم بتونم جور کنم

مگه کیلوییه
کیه این استاده ....تون

آرش یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ

ای ول حالا خوب شد
دیگه عکسهایی هم که میذاری باز میشن.
ممنون بابت اصلاعات سینمایی که میدی

خواهش میکنم
خوشحالم که عکس ها باز شدن

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آپممم دوس جونم ...

یه آپ یکمی طولانی و برفی ..
خوشال میشم بخونیش :)

روزات برفی

مریم و جواد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ http://mimmeslemaryam.persianblog.ir

سلام
خوبید؟
خبری ازتون نیست؟
من به روزم
خوشحای میشم سر بزنید
بای

نازلی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

من عاشق این فیلمم. و عاشق ایده فیلم خیلی خوبه.
مرسی عکساتون هم باز میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد