سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

جک

سلام

هیچی ندارم که بگم . لاقل یکم جک بگم باهم بخندیم


۱- به غضنفر میگن نظرت درباره ازدواج فامیلی چیه؟ میگه: به نظر من ازدواج فقط باید فامیلی باشه. بهش میگن چرا؟ میگه: آخه عموم، زن عموم و گرفته. دایم، زن دایم و گرفته. داداشم زن داداشم رو گرفته و ...


۲- یارو سوار اتوبوس میشده که شاگرد راننده جلویش را میگیره و میگه
آقا بلیت باید بدی
..... یارو : تو اگه آدم بودی, دیروز که بهت بلیت دادم پاره نمی کردی


۳- به یارو عکس کرگدن نشون میدن میپرسن
تو به این چی میگی؟
... گفت من قلت بکنم به این چیزی بگم


۴- غصنفر تلوزیون را روشن میکنه می بینه هر شش کانال قران داره تلویزیون رو خاموش می کنه می بوسه می گذاره روی طا قچه .


۵- یه نفر میره کولر بخره مرده میگه ابی باشه طرف میگه اگه قرمز باشه بهتر


۶-  یارو قاضی میشه بهش میگن حکم کن میگه پیک


۷-طرف بعد از دو سال یه پازل رو تموم میکنه بهش میگن چرا انقدر طول دادی میگه نه بابا اتفاقا خوب تموم کردم روش نوشته سه تا پنج سال


۸- پدر:« پسر جان! وقتی من به سن تو بودم، اصلاً دروغ نمی گفتم.»
پسر:« پدرجان! ممکن است بفرمایید که دروغگویی را از چه سنی شروع کردید؟»


۹- اولی: من یک پسر دارم که هر روز بیشتر شبیه من می شود؟
دومی: اگر وقت داری ببر دکتر تا جلوی این بیماری را بگیرد!


۱۰- یارو می ره ورزشگاه یه موج مکزیکی میاد غرق می شه 


خیلی بی مزه بود نه !    چیکارکنیم با ادبیش همینطوریه حال نمیده


نظرات 9 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام داداش
واسه تنوع بد نبود.خوب کاری کردی ولی خب به قول خودت خیلی پاستوریزه بود دیگه

دیگه

مینو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://zhiivaar.blogsky.com

سلام دوست عزیز ، حال و احوال؟
چرا با مزه بود من از اون پازله خوشم اومد ! واسه تنوع هم که شده خوب بود گاهی آرزو می کنم مثلا در طول یه برنامه خبری کسل کننده یهو یه دلقک اون وسط پیدا بشه!

یعنی نوشته های قبلی من مثل یه اخبار کسل کننده بودن
یا این نوشته ها دلقک بازیه

سهند دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://sehend.blogfa.com

من سنین نه دینه قوللوق ائدیگینی آنلامادیم
یاریق
یاشاسین آذربایجان
محو اولسون ایران

کیمسیه قوللوق ائدمیرم
گوزویون آچ قارداش

خانومی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

نه آرمین اتفاقا بامزه بود
یادته میومدی وبلاگم میگفتی هر روز میای هی رفرش میکنی جوک میخونی
حالا نوبت منه بیام اینجا جوک بخونم
خندیدم با جوکات البته به قول تو پاستوریزه بودن دیگه
بوووووووووووووووووووووس محکممممممممممممممممم

زیاد دلت رو صابون نزن
دیگه کمتر از این خبرها میشه
عین جوک های بالای صفحه شما

بید مجنون سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام آرمین جان
خوبی؟؟
چه خبرا؟ سلامتی؟
اومده بودم یه سری به دوستان بزنم گفتم یه سری هم به آرمین خان بزنم
موفق باشی

سلامت باشی . نوکرتم
لطف کردی

دختر بدسیگنال سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

خب تو از کجا فهمیدی که من شهریوری هستم؟

نمیدونم . یادم نیس . شاید خودت گفتی شایدم نوشتی من خوندم

سارا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

هشدار: در زمان ورود ممکن است ابتداء شوکه شوید که سایت را اشتباه وارد شده اید. اصلا تعجب نکنید پیش از هر تصمیمی به بخش انجمن سایت رفته و مقالات آن را مرور کنید. سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات، عقاید، اطلاعات علمی، اندیشه های شخصی و احساسات خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده. بخصوص افرادی که دارای وبلاگ شخصی هستند می توانند پس از ثبت نام آدرس وبلاگ خود را وارد کرده تا بازدیدکنندگان بیشتری از وبلاگشان دیدن نمایند.

ضمنا در صورت ورود به انجمن در بخش نوشته های شخصی لطف کرده و به نظر خواهی من پاسخ دهید.
با تشکر

چشم
سر میزنم سارا خانوم

خانومی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

من که قالب عوض کردم اون جوکا هم پرید نمیدونم هم از کدم سایت بود که کدشو برداشته بودم
سرگرمت کرده بودم با جکام ها حال کردی
البته مال من بی ادب هم داشت :دی
من دلمو همیشه که میام اینجا صابون میزنم :دی

صابون خوبه
به خاطر همینه که اینقدر دلت پاکه

بیدمجنون پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://bargrizoonepaeez.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااام بی معرفت
بازم به معرفت خودم
زود بیا که به تولد دعوت شدی
تولد یه سالگیه وبمه
منتظرتم
دیر نکنیاااااااااااااااا

شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد