سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

شهریارا روزت مبارک

Image and video hosting by TinyPic


امروز روز بزرگداشت استاد شهریار و شعر و ادب پارسی است . چندی پیش این تصمیم باعث حرف و سخن های زیادی شد. یادمه که در بلاگ قبلیم مطلبی دقیقا با همین عنوان گذاشتم ، باورتون نمیشه چقدر بهم ایراد گرفتن و بعضی ها هم کار رو خیلی جدی گرفتن و فحش و فحش کاری راه انداختن.

به هر حال این روز رو گرامی میدارم.


جوانان در بهار عمر، یاد از «شهریار» آرید که عمری در گلستان جوانی، نغمه خوانی کرد


نامت سرلوحه یاد و خاطره عاشقان باد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

شاعر خیلی خوبی بود ولی حیف که خودش قدر خودش ذو ندونست.به هر حال روحش شاد

کدوم یکی از شاعرانمون قدر خودشون رو دونستن که شهریار دومی باشه

خانومی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

منم شهریارو دوست دارم
یکی از دوستام یه وقتایی از شعرای ترکیش برام میخونه
کجایی آرمین ؟ نیستت ؟ کم پیدا شدی با معرفت !!

البته اینجا اصلا مثل دیگ به دیگ میگه روت سیاهه مصداق پیدا نمیکنه ها

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://dokhtareroya.blogsky.com

تولدش مبارک
تولد تو هم مبارک
راستی تولد تو کی هست؟
نمی خوام کادو بهت بدم ..می خوام بهت تبریک بگم{چشمک}

تولدش! تولدم !
وفاتشه
من ۱۸ آبان ۱۳۶۲

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

بینم تولدشه یا سالگرد فوتش؟
وای من چی گفتم!!!!!!!!{گریه}

فوتش
اشکال نداره پیش میاد
ایرانه دیگه روز تولد که نمیگیرن ، فقط با عزا حال میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد