سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

حج

سلام به تمامی دوستان مجازی خوبم



۱۲ مرداد قراره به سمت جده پرواز داشته باشم و بعدش هم ...

از همه شما خواهش میکنم اگه هم از من دلخوری دارین حلالم کنید ( زیر میزی هم حساب میکنیم بعدا )  البته من که به هیچکی بدی نمیکنم ولی خوب دیگه

الان بیشتر ترسم از مریضی و هواپیماس

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

به به حاج آرمین
چه سعادتی رفتی اونجا تونستی چند تا نانسی عجرم+هیفا برای من سوغاتی بیار.
مواظب باش آنفلوانزا خوکی نگیری ها و الا از همون جا یه راست به لقاءالله پرتاب میشی.
منتظر حاجی خورون هستیم یادت نره دعوت کنی.
سفر بخیر

بانو یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://banoo.mihanblog.com/

به به سفربه خیر آرمین جان، پیش پیش زیارت هم قبول ما رو فراموش نکنی دعا کنی
مراقب خودت هم باش آنفلانزای خوکی نگیری
اشاالله بار دوم هم قسمتت بشه
برگشتی خبر بده به ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد