سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سفارش شیلا

شیلا خان اینم سفارشت:

Bende kaldi gidince,
پیش من موند وقتی داشتی میرفتی
Birsey koptu içimde.
یک چیزی از درونم کنده شد
Gözlerinle süzünce
وقتی با چشمانت در حال ریختن بودم
Sözler kaldi dilimde.
حرفهایم در زبانم ماند

Dilde yandi,bende yandi..!
زبان هم سوخت،من هم سوختم
Çik gel yolu biliyorsun.
برگرد بیا راه رو بلدی
Sen çok ayip ediyorsun.
تو خیلی کار بدی میکنی
Seni unutamiyorum,
نمیتونم فراموشت کنم
Biliyor musun
تو اینو میدونی
Hep yalan söyleyince,
همیشه در حالی که دروغ میگفتی
Bu günler oldu dünler.
[اتفاقات] این روزها در گذشته اتفاق افتاده[پایه ریزی شده]
Anladim dönmeyince
این رو وقتی فهمیدم که برنگشتی
Sende kaldi,bende kaldi,dünde sakli o günler.
پیش تو موند،پیش من موند،اون روزها در دیروز[ها] نهفته است
Sen yalandan sevince,
وقتی به دروغ دوستم داشتی
Ayrilmak düstü bize.
جدایی بین ما افتاد
Ailadim dönmeyince
این رو وقتی فهمیدم که برنگشتی
Evde kaldi,yerde kaldi, tozlu sakli resimler.
در خانه ماند،روی زمین ماند،عکسهای خاک خورده
Sende kaldi,bende kaldi,dünde sakli o günler.
پیش تو موند،پیش من موند،اون روزها در دیروز[ها] نهفته است
Söyleyen : Petek Dinçöz  خواننده : پتک دینچوز