سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

کلاتون رو قاضی کنین

آخرین نظر پست قبلی : چقدر خر تو این وبلاگه!!!

حتی جرات نکرده اسمش رو بنویسه . من که نمیتونم برم پیداش کنم از چی ترسیده ؟ از کار اشتباهش؟ یعنی میدونسته که داره جمله چرتی مینویسه و به حرف خودش هم اعتقاد نداشته ؟


بیام بگم فارسه داره به ترکها توهین میکنه. میبینم اینطوری نمیشه قضاوت کرد . کلی رفیق فارس دارم که اصلا هم ذره ای به این حرفها بها نمیدن

بگم نفهمه ... چه میدونم

شما کلاتون رو قاضی کنین ! به این جور آدم ها شما چی میگین ؟چی خطابشون میکنین؟

نظرات 5 + ارسال نظر
shila دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

ای بابا این که این همه ناراحتی نداره!!

*** *** *** *** ***
من دیده ام که بعضی از نامردمان شهر

آری ، هوای شهر را آلوده می خواهند ، غبار آلود

تا در پس گرد وغبار شهر پنهان کنند

دست غبار آلود خویش را

برخیز تا با دوستی و مهربانی

از چهره زیبای شهر خویش

این ابر تیره را

که باران آور نیست

آری غبار را

بیرون کنیم ز شهر

هنگام همت است



شاد باشی (گل)

نگفتی این آدمها رو چی خطاب میکنی

shila دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

من بهش میگم "عزیزم" خیلی ناراحتی، ناشو بردار تا راحت شی!!!
این آدما بیمارن! بیماریشونم حسادته! بهتره بهش اهمیت ندی.

خانومی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

اینجور آدما رو نباید اصلا آدم محل بذاره بهشون وقتی جوابش ندی تا تهش میسوزه !

بی بی جان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

داداش سیلامه

مو از عالفا پنج اومدم. ممنون از تک و تحریفای که نثار ما کردی. شاید بدونی که ولات ما خیلی دوره. ما زاییده گاییده خوارزم و بخارایی. مخصو صن کلعباس که بند نافشا تو بخارا بردین. راسش بعضی وختا توی نبشتن ترکی فارسی در مونده مریم. یعنی ترکیمان ضریفه. خاسوم بوگوم اگه غرض بحرف ما خاسه باشیم دوسه نفری با هم حرف بزنیم میشه از شما کمک بگیریمان؟ بعضی وختا ما احتیاج دریم به یک تعزیه خونی (کاراکتری) که فارسینا با لحجه ترکی (تورچی) بگه (بجه). میشه دورسشا برییه ما بگی؟ البتن بشرط اینکه بدت نیایه

آرش سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

آرمین جان جواب ابلهان خاموشی است
توی شهر از این دیوونه ها زیاد شده اینم یکیش فقط باید دعا کنیم که زودتر خوب بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد