سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

Golden Globe Awards


اصلاْ حوصله ندارم ولی جوایز گلدن گلوب رو دادن نمیتونم ساکت باشم

مخصوصاْ که حدس هایی که زده بودم درست در اومدن

مهم هاش رو مینویسم :


بهترین فیلم درام : Avatar (عجب فیلمیه !)


بهترین کارگردان : James Cameron ( برنده ۳ اسکار ) برای فیلم Avatar (حقشه به مولا)


بهترین فیلم موزیکال یا کمدی : The Hangover ( من  Julie & Julia رو بیشتر دوست دارم )


بهترین بازیگر مرد نقش اصلی : Jeff Bridges برای فیلم Crazy Heart ( رقیب سختی مثل جورج کلونی داره که فکر میکنم امثال جورج جایزه اسکار رو برنده بشه  )


بهترین بازیگر زن نقش اصلی :  Sandra Bullock برای فیلم The Blind Side ( کلی خوشم اومد )


بهترین بازیگر مرد نقش اصلی فیلم موزیکال یا کمدی : Robert Downey Jr. برای فیلم Sherlock Holmes ( خیلی باحاله فیلمش )


بهترین بازیگر زن نقش اصلی فیلم موزیکال یا کمدی : Meryl Streep پر افتخارترین زن صنعت سینما برای فیلم  Julie & Julia ( مشخصه که نظرم چیه .Sandra Bullock اینجا هم کاندید بود)


بهترین بازیگر مرد نقش مکمل :Christoph Waltz برای فیلم Inglourious Basterds


بهترین بازیگر زن نقش مکمل :Mo'Nique برای فیلم Precious: Based on the Novel Push by Sapphire


راستی سری جدید سریال LOST تا 16 روز دیگه پخش میشه