سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

حذف730 هزارشغل دربخش کشاورزی

به گزارش جام جم آنلاین: دولت اعلام می کند که طی سال گذشته موفق به ایجاد 1.6میلیون فرصت شغلی جدید شده است، با این وجود بانک مرکزی به تازگی مطرح کرد که 500 هزار شغل از این تعداد فقط مربوط به مسکن مهر بوده و از سال 84 تا پایان سال 89 نیز 730هزار شغل در بخش کشاورزی از بین رفته است.

به گزارش مهر، جدیدترین آمار و جزئیاتی که در خصوص وضعیت اشتغال زایی بخش های اصلی مولد کار از جمله کشاورزی، خدمات و صنعت توسط بانک مرکزی منتشر شده است نشان دهنده کاهش سهم اشتغال زایی در حوزه کشاورزی طی سال های گذشته و از دست رفتن چند صد هزار شغل در این بخش است.

همچنین بانک مرکزی اعلام کرده است از سویی سهم بخش کشاورزی در رشد اقتصادی سال گذشته به نسبت صنعت و خدمات بهبود یافته است.


ادامه مطلب ...

همسرم از خوانندگان وبلاگم شد!


دوستان توجه توجه توجه !

همسرم چند روزیه از خوانندگان وبلاگم شده

تغییر چهره وبلاگ هم پیشنهاد اون بوده

بهم گفت وبلاگت خیلی تیره است

نامردی نکنین یه وقت بخواین الکی برام حرف دربیارین ها 

از این شوخی ها بکنین دو سوته کله پا شدم 

البته میدونم این نوشته رو هم میخونه  همسر عزیزم خوش اومدی 

همیشه دوستت دارم و عاشقتم

بن لادن مُرد!

به درک

اصلاً به من چه


یاد ایامی

امروز در انتهای وبگردی هام یه سر به نوشته های قبلی خودم و در نهایت به اولین وبلاگم زدم.روحم تازه شد . اولین وبلاگی که زدم سال 84 بود که اسمش رو گذاشتم "عجب میبینی!!! " .حالا دیگه پسوردش هم یادم نمونده.

بعدش اون وبلاگ رو ول کردم تا از پرشین بلاگ به بلاگ اسکای بیام و دومین وبلاگم رو ساختم که اینقدر مطالبش سیاسی شده بود که ترجیح دادم سال 86 قبل از اینکه پرونده ام بسته بشه ، پرونده اش رو ببندم، بعد با رویکردی ملایم تر بلافاصله همون سال 86 اومدم اینجا و موندنی شدم.


آدرس وبلاگ اولم : http://mesgiro.persianblog.ir