سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

دلسوزی و هوسبازی ممنوع

امروز رادیو مطلبی رو عنوان کرد که نقلش اینجا خالی از لطف نیست.

کلاهبرداران با شناسایی افرادی که در بانک چند نفر بیشتر به  نوبتشون نمونده به سراغشون میرن و از اونها تقاضا میکنن تا دادن شماره حسابشون کمکی به اونها بکنید.

کلاهبرداران با حالتی مستاصل با جملاتی مثل : "بچه ام مریضه.تو بیمارستانه.کارت بانکیم را جا گذاشتم. خیر ببینی،شماره کارتت را لطف کن،برادرم یه هفت میلیون به حسابتون بریزه،با کارتت بگیر مشکلم برطرف شه." از شما میخوان تا شماره حساب یا کارتتون رو به اونها بدین و در نهایت مشکلش رو با پرداخت اون وجه به اونها حل کنید و بعد هم کلی کیفورشید که ایول چه آدم باحالیم من .

چند روز بعد با عنوان "مشارکت در کلاهبرداری"! به اداره آگاهی احضار میشید و بعد از مراجعه و یه سری توضیحات متوجه میشین که چه کلاه گشادی سرتون رفته و حداقل باید معادل همون مبلغ واریزی به حساب را به عنوان خسارت پرداخت کنید.


کلاهبرداری صیغه ای هم نوبرشه که میتونید شرحش رو در تابناک بخونید


نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://manoto68.blogsky.com

دیگه همینمون کم بود .... !!
راستی من همون خانومی عشق بازی آسمونم که مجبور به تغییر وبلاگ شدم راستی رسیدن بخیر برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد