سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

اللهم عجل لولیک الفرج

بعدا نوشت : در مورد فیلم Body of Lies  توی بلاگ jj Badman بخونید
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Image and video hosting by TinyPic


ولادت حضرت قائم مهدی موعود را به همه شیعیان تبریک عرض می کنم.

جالبه همه توی دین و مذهبشون ( البته بعضی ها استثنا هستن ) به یه منجی اعتقاد دارن.

مسلمون ها به مهدی

مسیحیا به عیسی

یهودی ها به مسیح

زرتشتی ها به سوشیانت ( خیلی قصه جالبی داره یادم بندازید تعریف کنم )

حتی انگلیسی ها معتقدن ریچارد برمی گرده

به هر حال مثل اینکه نیاز به یک منجی برای نجات بشریت مثل نیاز انسان به خداست.

حتی تو فیلم های هالیوود هم یه نجات دهنده همیشه وجود داره.

راستی اولین نوشته رو در بلاگ فیلمیمون امشب می نویسیم. اینم آدرسش :

http://2j.blogfa.com


Coming soon

Image and video hosting by TinyPic



همه می دونین چقدر به فیلم علاقه مندم

خیلی ها هم از پست های فیلمی که گذاشته بودم خوششون اومده بود و بعضی ها هم ....

به هر حال من و یکی از رفقای دوره دانشگاه که اونم بدتر از من عشقه فیلمه تصمیم گرفتیم یه بلاگ بزنیم و توش فقط مطالب فیلمی بذاریم.

منتها هنوز اسم مناسبی پیدا نکردیم. بلاگش رو هم باید طراحی کنیم .

پس اگه نظری در مورد اسم بلاگ یا طرح بلاگ دارین بگین تا استفاده کنیم.

ممنون میشم.

فعلا تا همین حد کار کردم

http://2j.blogfa.com

تابعد

مدارس هوشمند

Image and video hosting by TinyPic


سلام

دوستان ، عزیزان ، وبلاگ نویسان عزیز و دوست داشتنی


این تابستون واقعا سرم شلوغه اگه دیر به دیر آپ میکنم یا نمیتونم سر بزنم واقعا منو ببخشید . شرمنده ام .

دارم جهت ارتقای سطح فرهنگ و دانش کشور قدم هایی بر میدارم


شرکت اروم ترنج رایان ( شرکتمون ) داره مدارس استان رو مجهز به سیستم هوشمندی میکنه که دیگه معلم ها رو تخته واسه بچه ها انشاء ننویسن و به صورت هوشمند با یک دستگاه ویدئو پر‍ژکتور و یک قلم نوری و یک دستگاه می میو ( Mimio ) درس بدهند.


تقریبا کنفرانس میدن تا درس . اینجوری درسها سریع جلو میره و سطح علمی بالا.


چاکرتون هم هستیم.


فعلا

نمدونم

Image and video hosting by TinyPic



واقعا چیزی ندارم بنویسم


البته برای بعد چند تا ایده دارم !


یکی افسانه های ترکی باستان مخصوصا گرگ آسمانی که آرمش رو زیر پرچم ایران و آذربایجان میبینید.

شایدم از کامپیوتر یا نکاتی از اینترنت بنویسم بابا مثلا مهندس کامپیوتریم ها !


نمی دونم تا ببینیم چی میشه !