سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

‌ Hellboy II: The Golden Army

نازلی خانوم گفتن در مورده فیلم  black book  بنویسم . جشم ادامه مطلب رو بخونید

 

این هفته در باکس آفیس اتفاقاتی رخ داد فیلم Hellboy II: The Golden Army به این مجموعه اضافه شد و حتی به صدر جدول صعود کرد .

اصلا لیست باکس آفیس هفته به این شکله که میبینید :

Image and video hosting by TinyPic

۱- Hellboy II: The Golden Army : دیدن این فیلم فانتزی رو که قسمت دوم پسر جهنمی با اسم ارتش طلایی هست رو به کسانی که از قسمت اول لذت بردند توصیه میکنم. این فیلم در هفته اول با فروش ۳۴.۵ میلیون دلار در صدر باکس آفیس قرار گرفت .

Image and video hosting by TinyPic

 ۲- Hancock : که مطلب مربوط رو در ادامه مطلب پست قبلی نوشتم  . این فروش در این هفته با ۳۲.۱ ملیون دلار و در مجموع با ۱۶۴ ملیون دلار در رده دوم قرار گرفت . این فیلم در این هفته همچنان روند رو به رشدی در فروش داشته است.

Image and video hosting by TinyPic

۳- Journey to the Center of the Earth : زنده باد یاد ژول ورن که هنوز هم با داستانهاش خالق فیلم هایی فانتزی و علمی هستش . سفر به اعماق زمین با فروش ۲۱ ملیون دلار در اولین هفته به رده سوم باکس آفیس رفت . 

Image and video hosting by TinyPic

۴- WALL·E  : انیمیشن وال ای یک داستان کمدی ، علمی درباره رباتی است که روی زمین مانده و ... . این انیمیشن بسیار مورد تایید منتقدان قرار گرفته و هیچ بعید نیست گزینه اصلی برای کسب جایزه اسکار انیمیشن باشد. این انیمیشن با فروش هفتگی ۱۸.۸ ملیون دلار و فروش در مجموع ۱۶۳ ملیون دلار به رده چهارم باکس آفیس رفت. این فیلم در این هفته فروش کمتری داشته است.

Image and video hosting by TinyPic

۵- Wanted  : فیلم تحت تعقیب با بازی آنجلیتا جولی و مورگان فریمن یک اکشن ، درام دلهره آور است که با فروش هفتگی  ۱۲ ملیون دلار و فروش در مجموع ۱۱۲ ملیون دلار به رده پنجم باکس آفیس رفت . این فیلم در این هفته فروش کمتری داشته است.

Image and video hosting by TinyPic

۶- Get Smart : این فیلم با بازی استیو کارل یک فیلم کمدی ، اکشن است که با فروش هفتگی ۷.۲ ملیون دلار و فروش در مجموع ۱۱۲ ملیون دلار به رده ششم جدول آمده و این فیلم نیز در این هفته فروش کمتری داشته است .

Image and video hosting by TinyPic

۷- Meet Dave  : ملاقات با دیو فیلمی کمدی علمی با بازی ادی مورفی است و داستان مسافرت جمعی از موجودات فضایی به زمین که به شکل یک انسان در آمده اند را به نمایش میگذارد . این فیلم با فروش ۵.۲۵ ملیون دلار در اولین هفته اکران به رده هفتم باکس آفیس رفت .

 

Image and video hosting by TinyPic

۸- Kung Fu Panda : کونگ فو پاندا یک انیمیشن کمدی ، رزمی است که دوبله اش را جمعی از مشهورترین بازیگران هالیوود مثل جک بلک ، آنجلینا جولی ، داستین هافمن ، جکی چان و لوسی لیو بر عهده دارند . این انیمیشن با فروش هفتگی  ۴.۴۱ ملیون دلار و فروش در مجموع ۲۰۲ ملیون دلار در رده هشتم باکس آفیس قرار دارد و همانطور که ملاحظه میکنید فروش در مجموع این انیمیشن در جدول باکس آفیس از همه بیشتر است. این انیمیشن در این هفته فروش کمتری داشته است.

Image and video hosting by TinyPic

۹- The Incredible Hulk  : هالک باور نکردنی با بازی ادوارد نورتون و لیو تیلور قسمت دوم هالک است که به کسانی که از قسمت اول لذت برده اند و حتی کسانی که لذت نبرده اند حتما توصیه میشود.  این فیلم با فروش هفتگی ۲.۳۲ میلیون دلار و فروش در مجموع ۱۳۰ میلیون دلار در رده نهم جدول قرار گرفت .

Image and video hosting by TinyPic

۱۰- Kit Kittredge: An American Girl : فیلم یک دختر امریکایی با بازی هنرمند کوچک ابیگیل برسلین یک درام کمدی است که با فرش هفتگی ۲.۳ میلیون دلار و فروش در مجموع ۱۱ میلیون دلار در رده آخر قرار گرفت.

 

ادامه مطلب ...

Box Office

باکس آفیس این هفته به شرح زیره . همچنین اطلاعات در مورد فیلم Hancock رو میتونید در ادامه مطلب بخونید.

۱- Hancock 

۲- WALL·E

۳-Wanted 

۴- Get Smart

۵- Kung Fu Panda

۶- The Incredible Hulk

۷- Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

۸- Kit Kittredge: An American Girl

۹- Sex and the City

۱۰- You Don't Mess with the Zohan

ادامه مطلب ...

The Gift

 

The Gift Image and video hosting by TinyPic

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

این فیلم نمره ۶.۷ از ۱۰ را از ۲۲۳۰۶ رای بدست آورد . این فیلم در ۴ جشنواره نه چندان معتبر ۸ بار نامزد جایزه شد که هیچ کدام را بدست نیاورد. این شکست در حالی بود که کلکسیونی از بازیگران حرفه ای دنیا در این فیلم شرکت کرده اند و این بیانگر و ثابت کننده این است که فیلم نامه و کارگردان مثل همیشه برتر از بازیگران بایستی باشند .

کارگردان :

Sam Raimi

نویسندگان :

Billy Bob Thornton 

 Tom Epperson

زمان اولین اکران :

۱۹ ژانویه ۲۰۰۱ در امریکا

بازیگران:

 

Image and video hosting by TinyPic  Cate Blanchett در نقش Annabelle 'Annie' Wilson

Giovanni RibisImage and video hosting by TinyPici در نقش Buddy Cole

 Image and video hosting by TinyPic Keanu Reeves در نقش Donnie Barksdale

Image and video hosting by TinyPic Katie Holmes در نقش Jessica King

Image and video hosting by TinyPic Greg Kinnear در نقش Wayne Collins

Image and video hosting by TinyPic Hilary Swank در نقش Valerie Barksdale

Image and video hosting by TinyPic Michael Jeter در نقش Gerald Weems

دامنه گسترش جرائم اجتماعی به وبلاگ نویسان و.. کشیده شد

روزنامه اعتماد: طرح یک فوریتی 20 نماینده برای تشدید مجازات اخلالگران در امنیت روانی جامعه و حمایت علی لاریجانی رئیس مجلس از این طرح ماجرای چگونگی مواجهه با معضلات اجتماعی که ابعاد سیاسی نیز به خود گرفته است را وارد فاز تازه یی کرده است، چرا که طرح 20 نماینده یادشده در شرایطی به هیات رئیسه مجلس ارائه شده و به احتمال زیاد در جلسه علنی امروز مجلس مورد بررسی قرار می گیرد که هم اکنون نظرات متفاوت و بعضاً متضادی درباره برخورد با جرائم اجتماعی مطرح می شود. اما ورود مجلس هشتم به این مقوله آن هم در ماه آغازین فعالیت خود بر دامنه بحث افزوده است. به خصوص اینکه در طرح 20 نماینده یاد شده علاوه بر اینکه مجازات سنگین اعدام برای مجرمان در نظر گرفته شده است، در عین حال بر اجرای فوری و بدون بخشش چنین مجرمانی تاکید شده است. آن گونه که خبرگزاری مهر از حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان و عضو هیات رئیسه مجلس درباره این طرح نقل کرده است، دامنه گسترش جرائم اجتماعی برای نخستین بار به وبلاگ نویسان و راه اندازان سایت های اینترنتی هم کشیده شده است و هر فعال اینترنتی که مروج فساد، فحشا و الحاد شناخته شود، محارب شناخته شده و با صدور حکم اعدام مواجه خواهد شد.

لاریجانی با دفاع از طرح نمایندگان در این باره گفت؛ نباید منتظر بمانیم عده یی از افراد شرور و ناهنجار، عده زیادی را دچار آسیب روانی و اجتماعی کنند و فقط چند سال زندان و جریمه نقدی شوند.

وی افزود؛ کسانی که با آرامش روانی جامعه بازی و نگرانی ایجاد می کنند مصداق مفسد فی الارض هستند؛ چرا که آنها با اقدام خود به جامعه ظلم می کنند.

بیان این سخنان از سوی علی لاریجانی کافی بود تا جدی بودن و در عین حال احتمال بالای تصویب نهایی این طرح به اذهان خطور کند و از سوی دیگر نشانه یی از ورود و تمایل مجلس برای قانونی کردن تمام اقداماتی باشد که تاکنون در چارچوب طرح ایجاد امنیت اجتماعی در کشور اجرا شده، چرا که در برخی موارد حقوقدانان و وکلای دادگستری بر عدم قانونی بودن برخی برخوردها تاکید می کردند و حتی بعضی قضات اعلام می کردند کسانی که به عنوان مجرم اجتماعی به دستگاه قضایی معرفی شده اند قانون روشنی برای چگونگی تعیین مجازات آنان وجود ندارد. البته تاکنون تمام مباحثی که مطرح شده بود درباره مصادیق سبک تر جرائم اجتماعی بود اما طرح جدید مجلس ابعاد امنیتی هم به خود گرفته است و مستقیماً تایید می کند هر کسی که عملکردش موجب سلب امنیت روانی اجتماعی شود به عنوان محارب با خطر مجازات اعدام روبه رو خواهد شد. البته برخی از جرائمی که در این طرح عنوان شده چیز جدیدی نیست و قبلاً هم در قانون وجود داشته است. به عنوان مثال راهزنی، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، شرارت، آدم ربایی به قصد تجاوز یا اخاذی از جمله جرائمی هستند که در قوانین فعلی موجود هستند و حتی سال گذشته تعدادی نیز در سراسر کشور به اتهام جرم هایی که از آن نام برده شد در ملاءعام به دار آویخته شدند. در این میان برخی جرائم مانند دایر کردن وبلاگ و وب سایت جدید هستند و برای اولین بار است که قانونگذاران می خواهند برخی فعالیت های اینترنتی را مصداق جرم سنگین محاربه که مجازات آن اعدام است، تعیین کنند. از این رو حساسیت ها نسبت به این بخش از طرح نمایندگان بیشتر است. چرا که تعیین مصادیق فعالیت های اینترنتی که می تواند جنبه مجرمانه داشته باشد با پیچیدگی های زیادی مواجه است و از آنجا که از سابقه فعالیت های گسترده اینترنتی در ایران بیشتر از 10 سال نمی گذرد هنوز هم قانون جامعی درباره آن نوشته نشده است و ظاهراً در اولین گام قرار است برخی جنبه های مجرمانه آن هم از نوع سنگین آن تعیین مصداق شود. ظاهراً افزودن قید فساد، فحشا و الحاد به فعالیت های اینترنتی مجرمانه در این راستا تعبیر می شود و نمایندگان به این باور رسیده اند که با افزایش تعداد کاربران اینترنت در ایران می توان نتیجه گرفت که سایت های مروج فساد، فحشا و الحاد هم بر بافت اجتماعی جامعه تاثیر می گذارند و باید با قانونگذاری سفت و سخت و اجرای مجازات مجرمان بدون ترحم امنیت روانی جامعه را حفظ کرد. البته در برخی موارد فعالیت های اینترنتی در ایران جنبه سیاسی هم به خود گرفته است. در این خصوص از چند سال پیش شورایی از چند مقام رسمی کشور تشکیل شد تا سایت های اینترنتی که فعالیت آنان مخل امنیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عقیدتی و اقتصادی کشور تشخیص داده می شود فیلتر شده و امکان دسترسی کاربران اینترنتی به آن فراهم نباشد. در این راستا اکنون تعدادی از سایت های اینترنتی مسدود هستند و کاربران ایرانی نمی توانند از این سایت ها بازدید کنند. هنگامی که کاربری می خواهد از چنین سایتی بازدید کند پیامی با مضمون «کاربر محترم طبق قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران دسترسی به این سایت ممنوع است» به روی او گشوده می شود. اکنون تعدادی از نمایندگان به این نتیجه رسیده اند از آنجا که پیشرفت های تکنولوژیک این امکان را به وجود آورده که دسترسی به سایت های ممنوعه ممکن شود لذا راه قاطع تر مجازات آن دسته از فعالان اینترنتی است که فعالیت آنان موجب سلب امنیت روانی جامعه می شود.