سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

Box Office

باکس آفیس این هفته به شرح زیره . همچنین اطلاعات در مورد فیلم Hancock رو میتونید در ادامه مطلب بخونید.

۱- Hancock 

۲- WALL·E

۳-Wanted 

۴- Get Smart

۵- Kung Fu Panda

۶- The Incredible Hulk

۷- Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

۸- Kit Kittredge: An American Girl

۹- Sex and the City

۱۰- You Don't Mess with the Zohan

Image and video hosting by TinyPic 

Hancock 

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

این فیلم نمره ۶.۹ از ۱۰ را از ۱۹۱۵۷ رای بدست آورد و در صدر باکس آفیس هفته قرار داره و از بازیگران حرفه ای مثل ویل اسمیت و چارلایز ترون بهره منده.

شعار تبلیغاتی فیلم " There are heroes. There are superheroes. And then there's   " یعنی قهرمانان وجود دارند. ابر قهرمانان وجود دارند و در کنار آ نها انسانهایی وجود دارند که ... . به روی صحنه رفت.

ابر قهرمان خسته :

 

هانکوک کمدی اکشن فانتزی و درام جدید سینما در ۳ روز اول نمایش خود صدر نشین جدول هفتگی فروش بین المللی سینماهای جهان شد. این فیلم با فروشی بالای ۱۰۰ میلیون دلار در کشور های مختلف میرود تا تبدیل به یکی از موفق ترین آثار سینمایی فصل تابستان شود.این فیلم با نام " امشب او میاید " جلوی دوربین رفت و مدتی قبل از اکران عمومی تغییر نام داد.

 

کارگردان :

Image and video hosting by TinyPic

Peter Berg

نویسندگان :

Vincent Ngo 

 Vince Gilligan

زمان اولین اکران :

۲ جولای ۲۰۰۸ در امریکا

بازیگران:

Image and video hosting by TinyPic  Will Smith در نقش John Hancock

 

Image and video hosting by TinyPic Charlize Theron در نقش Mary Embrey
نظرات 13 + ارسال نظر
دختر بدسیگنال شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

اوللللللللللللللللللللللللل

همیشه اول من

دختر بدسیگنال شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ

آرمین یه پیشنهاد دارم
البته فقط یه پیشنهاده امیدوارم ناراحت نشی
فکر نمی کنی اگه موضوع وبلاگت و عوض کنی در مورد یه سری چیز های دیگه بنویسی بهتر باشه !
البته گفتم این فقط نظر منه
یه پیشنهاد
ناراحت نشی از دستم!

البته گذاشتن باکس آفیس نظری بود که آرش جان داد
منم فعلا حرفی واسه گفتن ندارم ، چی بنویسم
اگه اتفاق خاصی برام افتاد مینویسم
اگه شعری گفتم ، اینجا هم می نویسم
ولی فعلا رایحم خشکیده یعنی اصلا وقت ندارم
چرا ناراحت بشم . اینجا مطعلق به خودته
ممنون که پیشنهاد و انتقاداتت رو میگی - مثل یه دوست خوب که خوبی رفیقش رو میخواد .

سلامت یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://behdasht1.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ سلامت آلت تناسلی ۩۞۩
لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

ممنون
چشم

admin یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

خوشحال میشم

آرش دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

خب پیشنهاد سرآشپز چیه؟؟؟
خودت کدوم یکی از این فیلمهارو توصیه می کنی؟

فیلم های شماره
۱
۵
۶
۷
۹

بیدمجنون دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://bargrizoonepaeez.blogfa.com

سلااااااااااااااام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من که خیلی خوبم
اومدم به یه جشن تولد دعوتت کنم
زود زود بیاااااااا
دیر نکنیااااااااااااااا
کیک نرسید بهت دیگه اعتراض نکنیاااااا
منتظرتم
تا بعد
بای

دکتر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.0o0.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دوباره آپ کردم و منتظر حضورتون هستم...
تا بعد...

خانومی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام آرمین
چطوری خوبی ؟
منم خوبم
نه مسافرت نیستم همین جام
کجایی پسر نیستت
دلم تنگ شده برات
خیلی کم پیدا شدی هغ

داریوش چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://darius1.blogfa.com

با درود به هم میهن خوب آذری زادگاه زرتشت پاک و بابک خرم
آذربایجان خود ایران است و ایران خود آذربایجان و با نیرنگ مشتی پان .. نمیتوان مردن پاک این دیار را از بقیه جدا کرد آذربایجان تاج سر است

بید مجنون پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام آرمین جان
خوبی عزیز جان
چه خبرا؟؟
ببخش که یه مدتی نبودم و نتونستم بهت سر بزنم
راستش سرم گرم بود و اصلا وقت نمیکردم که بیام نت چه برسه که بیام به وبلاگو به دوستان سر بزنم
راستی اون بید مجنونی که ازم پرسیده بودی من نیستم و خودمم رفتم و دیدمش نمیدونستم که یه وبلاگ هم اسم هم دارم به هر حال گفتم بدونی که من فقط یه وبلاگ دارم که اونم همینی هست که خودت میشناسیش
راستی بد جوری زدی تو کار فیلم انگار
ناقلا یه چن تایی هم بده مام ببینیم
مگه ما دل نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه زیاد مزاحمت نمیشم از دیدنت خوشحال شدم
مرسی که بهم سر میزنی انشاالله یه روزی بشه که شرمندت نباشم
بای

احمد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.twobrother.blogfa.com

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########س ل ا م###############
_______#############################
________######## two brother###########
__________########################
___________#######آپ شد###########
____________###################
_____________#####منتظرتم########
______________###############
_______________# #### بای ####
________________##########
_________________########
__________________######
__________________####
__________________###
__________________#_____*نظر یادت نره*

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

sorry chand roozi dar dast ras naboodim :D
. . . .
cheghad film mibini to !!!!!!!!!!!!!

UPAM DADASHi golam
montazeretamaaaaaaaa :D

ghorboonet
roozat barfi

دختر بدسیگنال یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

آرمین کجایی تو باز؟
هی غیبت می زنه
خب بیا آپ کن دیگه
من آپم

پاتو بلند کنم منو میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد