سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

DTP

در مورد حزب DTP در ادمه مطلب بخونید

میخوام در مورد حزب (DTP ) بسته شده در ترکیه بگم، شاید براتون مهم نباشه چون نمیشناسین و برخورد ندارین.

حزبی که به بچه ها پول میده تا به پلیس سنگ پرتاب کنن ( در عوض وقتی پلیس بچه ها رو گرفت با هیچ کدوم تند برخورد نکرد ، خودم دیدم داشتن بچه هایی رو که ترسیده بودن و تا چند دقیقه پیش به خاطر پول به پلیس سنگ میزدن آروم میکردن تا گریه نکنن )

چرا حزب همچین کاری کرده !چون حزب رو بستن (چون حزب با گروهک تروریستی پ.ک.ک ارتباط داشت، چون یک حزب تروریست بود ، نمیدونید اینجا تو آذربایجان غربی و کردستان، تو کردستان عراق، تو ترکیه مخصوصاً چقدر این حزب تروریست پ.ک.ک اذیت میکنه و آرامش رو به هم میزنه.)

ولی حالم بهم میخوره،چون یاد یه سری رفتار های مشابه تو .... .

ولش کن رسماً اذیت شدم.


پ.ن :

امروز حزب DTP در پی کشته شدن چندین تن از عوامل پ ک ک در گوه گابار در استان شیرناک خواستار جنازه های این تروریست ها شد. این تجمع که تقریبا هزار نفری بود از اعضای حزب و چند تن از خانواده های کشته شدگان برگزار شد. لازم به ذکر است در چند هفته گذشته نخست وزیر اردوغان بارها خطاب به اعضای گروه تروریستی پ ک ک گفته است یا "ترور و کوه" را انتخاب کنید و یا "دموکراسی و شهر" را. نخست وزیر بارها آن ها را دعوت کرده تا سلاح های خود را به زمین بگذارند و تلاش خود را برای برابری حقوق کردها و ترک ها با روش های فرهنگی ادامه دهند.


ادامه مطلب ...

؟!

خیلی دوس دارم بنویسم ها

خیلی . به خدا

ولی نمیدونم چی.

انگار معلق هستم

نه این ور دنیا خبریه ُ نه اونور

آخه این چه وضعیته ؟

این روزها اصلا با چشم غیر مسلح هم میشه دید ، یک علامت سؤال و یک علامت تعجب قاطی پاتی بالای سرم دارن تلو تلو میخورن.