سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

مخالفت با فوریت نجات دریاچه ارومیه

پنت هاوس نوشت : دیروز شنبه 5 شهریور طی حرکتی واقعاً خود جوش مردم ارومیه به خیابان ریخته و علیه تصمیم مجلس شعار دادند.این تجمع که از طرف استانداری موفق به کسب مجوز نشده بود به صورت پراکنده و در دسته های کوچک تشکیل می شدند.پلیس که از روز پیش خود را برای مقابله با مردم آماده می کرد، چند ساعت قبل از شروع این جریان تمام خیابانهایی که قرار بود راه پیمایی در آنها باشد رو تحت کنترل خود در آورد با این وجود این راه پیمایی و اعتراض شروع شد و با دخالت پلیس به خشونت و گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور و باتوم و ... کشیده شد.
راستی چرا حق اعتراض به هیچ چیز رو نداریم.



بالاتر نوشت :
به زبان سرخم خندیدی، انقلاب سبزت را فقط به نظاره نشستم. در مرگ دریاچه ام سکوت مکن تا به وداع خلیجت نخندم.

بالا نوشت : تنها سوالم اینست که اگر آثار ناشی از مرگ این دریاچه (سونامی نمک و ... )مستقیماً تهران، اصفهان و  یا فارس را تحت تأثیر قرار می داد باز هم نتیجه این بود؟ آیا واقعاً این نتیجه عین نژادپرستی نیست؟


دست گل نمایندگان مردم درد نکنه.مردم مرز نشین ایران همیشه زیر سایه مرزنشینی شون هیچگاه امکانات درست درمونی نداشتن.بابا به والله الان دیگه جنگها مثل جنگهای صلیبی نیست الان دکمه رو فشار میدن وسط کشور میره هوا چه فرق میکنه مرز باشه یا نه.
چرا همه امکانات مملکت ماله تهران و چندتا از شهرهای بزرگه.

به نقل از همشهری آنلاین :
 نمایندگان مجلس در جلسه علنی دوشنبه 24 امرداد با 94 رای مخالف و 57 رای موافق با دو فوریت طرح انتقال آب برای نجات دریاچه ارومیه از خشک شدن مخالفت کردند.

بدین‌ترتیب طرح نجات دریاچه ارومیه با انتقال آب رودخانه ارس و پمپاژ آب از رودخانه سیلوه در پیرانشهر به‌صورت عادی به کمیسیون مربوطه ارجاع شد تا با اتمام بررسی‌های بیشتر در دستور کار قرار بگیرد. البته نایب‌رئیس مجلس گفت: مخالفت مجلس با دوفوریت این طرح به معنای مخالفت با اصل موضوع نیست بلکه مجلس می‌خواهد کار کارشناسی انجام شود.

لذا این طرح به‌صورت عادی در کمیسیون بررسی خواهد شد و از مسئولان و کارشناسان دعوت می‌شود تا در کمیسیون بررسی‌های لازم را انجام بدهند. گزارش‌های نگران‌کننده از خشک شدن دریاچه ارومیه و تبعات زیست‌محیطی ناشی از آن بارها در رسانه‌ها مطرح شد تا آنکه نمایندگان مجلس طرح نجات این دریاچه را با انتقال آب به آن تهیه کردند و درصورت تصویب نهایی این طرح در جلسه دیروز مجلس وزارت نیرو موظف می‌شد یک میلیارد متر مکعب آب برای صیانت از دریاچه ارومیه از طریق پمپاژ از رودخانه سیلوه در پیرانشهر به دریاچه ارومیه و انتقال آب رودخانه ارس به دریاچه ارومیه از دو حوزه آذربایجان غربی و شرقی فراهم کند.

نادر قاضی‌پور یکی از طراحان طرح و نماینده ارومیه دریاچه ارومیه را جزو ذخایر ملی خواند و گفت: با توجه به شرایط نگران‌کننده این دریاچه و پس‌رفت سریع و مداوم آب در جنوب این دریاچه و با توجه به پیش‌بینی‌هایی مبنی بر خشک‌شدن دریاچه ارومیه طی چند سال آینده، ضرورت نجات حیات گیاهی و حیوانی این زیست‌بوم، تصویب چنین طرحی را ایجاب می‌کرد.جواد جهانگیرزاده یکی دیگر از موافقان دو فوریت طرح نجات دریاچه ارومیه گفت: این موضوع جغرافیای کشور را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

چه کسی توان جلوگیری از سونامی نمک را دارد؟به گفته وی، موضوع دریاچه ارومیه فقط موضوع منطقه آذربایجان نیست، چرا که اگر این دریاچه خشک شود در بسیاری استان‌ها باران نمک را شاهد خواهیم بود و آثار حیاتی ناشی از مرگ دریاچه ارومیه حتما 13 میلیون نفر را آواره خواهد کرد.

وی با اشاره به کارهای کارشناسی انجام شده در وزارت علوم و نیرو گفت: در مصوبات سفرهای استانی دولت در سال 87 نیز 2 هزار و 700 میلیارد تومان برای احیای این دریاچه مصوب شده بود اما یک ریال نیز هزینه نشد و این کم‌کاری و قصور دولت است لذا ما دست توسل به سمت نمایندگان دراز کردیم.

دروغگویی مد شده !

وقتی عکس و تیتر اصلی صفحه اول کیهان ، عکسی تقلبی و دزدی است ، چه توقعی از دیگر مطالبش می توان داشت ؟!

کیهان بامزه ترین رسانه نظام است ، در صفحه اول روزنامه عکس رنگی دروغ چاپ می کند

صفحه اول روزنامه کیهان را در اینجا می توانید ببینید، چنین تصویری است:


و نوشته است که جوانان انگلیس می گویند : تا آخر ایستاده ایم ، سلطنت نمی خواهیم !

اصولا تا کنون حتی یک روزنامه یا منبع خبری در تمام دنیا ، چنین چیزی را گزارش نکرده است و این یک موضوع دروغ محض است، اصولا هیچ خواسته  سیاسی تا کنون مطرح نشده است، اصولا اگر کسی بخواهد در بریتانیا خواسته سیاسی داشته باشد، مثل بچه آدم می رود حزب تشکیل می دهد و در انتخابات شرکت می کند ، از طریق غارت مغازه ها که نمی توانند به خواسته سیاسی برسند. 

مساله حذف خانواده سلطنتی نیز ، مثل ایران یک تابو نیست، هر کسی می تواند نسبت به وجود خانواده سلطنتی ، انتقاد کند، خواستار حذف انها شود و کسی هم کاری با آنها نخواهد داشت. اصولا خانواده سلطنتی در بریتانیا در امور سیاسی کشور ، هیچ قدرت و نفوذی ندارد که ربطی به خواسته های سیاسی داشته باشند. صرفا یک مقام سمبلیک است از دورانی این کشور بخش اعظمی از دنیا را اداره می کرده است. فرض کنید اگر کسی برود جلوی در خیابان لندن ، به ملکه فحش بدهد ، تا زمانی که شیشه مغازه ای را نشکسته باشد، کسی با او کاری نخواهد داشت، پلیس هم موظف به دفاع از او است .

 اما نکته با مزه  دیگری نیز هست  ، عکسی که ملاحظه می کنید متعلق به یک سال قبل است و اصلا به مسایل اخیر بریتانیا ربطی ندارد.

این عکس متعلق به تظاهرات در مقابل سفارت اسراییل در لندن است ، که در January 12, 2009 انجام شده است و هیچ ربطی به مسایل اخیر بریتانیا ندارد.

اینجا و یا اینجا  را ببیند : 





به نقل از گروه اینترنتی "اهل ایران"

آب بازی و گیر می دهیم !!!

مردم ما آب بازی میکنن کارشون به آجان و آجان کشی میفته! مگه اشکالی داره ؟ کل دنیا همینه.میگی نه اینو ببین

منم مثل خیلی از شما عضو گروه مارشال مدرن هستم.امیرحجوانی مدیر گروه ایمیلی رو هر چند وقت یکبار تنظیم و ارسال میکنه به نام "گیرمیدهیم" که انصافاً بعضی هاش خیلی قشنگن

مثل اینی که پایین گذاشتم

--------------------------------------------------------------------------------------------

درود 

ما در هر حالتی گیر دادنمون رو رها نخواهیم کرد ... البته در این شماره کمی تند تر از حد معمول گیر میدهیم !

مخ نداریم دیگه ببخشید ! 

 

قطعا شنیده بودید که در راستای اعلان بخشنامه‌ای‌ به بوتیک‌ها با مضمون: نمایش عمومی کروات و پاپیون ممنوع است. مانکن‌ها باید بدون سر باشند و برجستگی‌های بدنشان معلوم نباشد...

بنابراین دکتر حجوان گیریزف در تازه ترین فعالیت خود اقدام به طرح بخشنامه های جدیدی کرده که با توجه به شرایط این مرز و بوم قطعا به کار من تو او شما و همگان خواهد اومد 

 

بخشنامه های جدید!



*بخش‌نامه به میوه‌فروشی‌ها*

 

·         نمایش عمومی هویج و بادمجان ممنوع است
·         آویختن موز در مقابل مغازه ممنوع است و روی لیموهای درشت و آبدارحتما باید با پارچه ضخیم و گشاد پوشانده شود
·         خیار تنها با ارائه‌ی سند ازدواج و پس از استعلام فروخته شود
·         خیره شدن به هلو ممنوع است
·         در پایان برنامه 5 ساله دوم میوه فروشی ها باید زنانه و مردانه شوند. خیار، بادمجان،موز و تمامی میوه های درازف مانند ، فقط به آقایان فروخته خواهد شد .کیوی نیز استثنا فقط به آقایان عرضه خواهد شد. لیمو، طالبی، هلو (لعنت اله علیه!) و دیگر گردالی ها فقط به بانوان فروخته می شود
·         مبارزه با کاشت، برداشت و توزیع مخفیانه خیار چنبر (نعوذ باله) به عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر است

 

*بخش‌نامه به دوچرخه‌سازی‌ها*

 

·         باد کردن لاستیک با تلمبه ممنوع است .
·         باد کردن توپ با دهان توسط زنان از اهم جرایم محسوب می شود
 

 

*بخش‌نامه به راه آهن*

 

·         ورود و خروج قطار به تونل ممنوع است
·         تبصره: در صورت لزوم، قطار فقط تا انتهای واگن اول به تونل وارد شود .آنهم فقط یکبار در صورت تکرار لکوموتیو ران به 60 ضربه شلاق محکوم می شود

 


*بخش‌نامه به فرودگاه‌ها*

 

·         در لحظه‌ی شروع پرواز نباید نوک هواپیما بلند شود

 


*بخش‌نامه لوله کشی*

 

·         استفاده از اتصالات نری و مادگی در کنار هم ممنوع است، حتی الامکان فقط از اتصالات نری استفاده شود، در صورت لزوم به استفاده از اتصالات مادگی، پوشاندن اتصال با دولایه قیر و گونی الزامی است.
·         استفاده از اتصال پستانک در هیچ صورت مجاز نبوده و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.
·         در حمام و دستشویی ها، بجای شیر مخلوط، از دو شیر مجزا با فاصله حداقل 30 سانت از هم استفاده گردد.
·         در کلیه عملیات تاسیساتی از آچار شلاقی بجای آچار فرانسه استفاده شود.

 

 

*بخش‌نامه به دامداری ها*

 

·         نگه داری دام های نر و ماده در یک طویله ممنوع است.
·         دوشیدن گاو ها فقط باید توسط کارگران زن صورت پذیرد.
·         هیچ ماده گاوی حق شیر دادن به گوساله های بالای 17 ماه را ندارد.
·         خرید، فروش، تولید و نگهداری قاطر تخلف محسوب و با متخلفین برخورد خواهد شد، در صورت تولد قاطر، تحویل قاطر به همراه اسب و خر متخلف به مقامات ذیربط الزامیست
 

با تشکر از همکاری کلیه پرسنل محترم و اعضای مارشالی ...

 

امیر حجوانی - مارشال 

"مدیریت گروه"

www.FaceBook.com/Amirmodern

 

 

قوانین مورفی !

بعضی وقت ها فکر میکنم مملکتمون دچار قوانین مورفی شده.


ادوارد مورفی یک متخصص بود که برای ناسا کار میکرد. پس از اونکه در انجام آزمایشی، یکی از تکنسین‌ها سیمها رو اشتباهی وصل کرد و نتایج آزمایش غیر قابل استفاده شد، مورفی در حین عصبانیت در مورد اون گفت:اگر یک راه برای خراب کردن چیزی وجود داشته باشه، اون همون یه راه رو پیدا میکنه! و قوانینی بنیان نهاده شد که به قوانین مورفی معروفند. 
قوانین مورفی زیادن ولی اونی که پایه همه شونه اینه: اگر یک حالت برای به فاجعه رسیدن کاری وجود داشته باشه، همون یک حالت اتفاق می افته.

 
قانون مورفی یک ضرب المثل عامیانه در فرهنگ غربی است که می‌‌گوید "همه چیز ذاتاً دچار خطا و دردسر می‌شد مگر اینکه برای درستی آن تلاشی شده باشد" یا "اگر قرار باشد چیزی خراب شود، می‌شود".

برخی از قوانین مورفی:

اگه شما هم قوانینی به ذهنتون میرسه بهش اضافه کنین.

ادامه مطلب ...