سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

دریاچه‌ای که به شوره‌زار تبدیل می‌شود

علی رغم بالا آمدن ۶۰ سانتی دریاچه ارومیه هنوز بحران برطرف نشده است.








توده های نمک



احتمالا، آخرین آرتمیاهای زنده



غروبی غم انگیز



شوره زارهای جدید



سرنوشت ارومیا آرتمیا گونه‌ای منحصر به فرد ار موجودات زنده که اکنون مرده‌اند





















عقد کردم ، عهد کردم


دوستان منم رفتم قاطی مرغا شدم

نمیدونید چقد خوبه ( متاهل هاش میدونن )

خلاصه بزن و برقص داشتیم ها . قر دادیم و رقصیدیم و .... ( منم که داماد بودم کلی رقصیدم دیگه مهمونها رو خودتون در نظر بگیرید )

خدا قسمت همه دوستان خوبم بکنه

ایشالا یه همسر خوب و شیر پاک خورده نصیبتون بشه

الهی آمین

عقدمون رو عاقد خوند ولی عهدمون رو خودمون بین خودمون محکم کردیم تا دنیا دنیا همدیگه رو تنها نذاریم و دوست داشته باشیم


بفرمائین دوستان اینم شیرینی و چای و...