سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

شهره آغداشلو و افتخاری دیگر


خیلی دوستش دارم

با اون صدای رگه دارش منو یاد آلپاچینو میندازه ( البته جای دیگه ایش شبیه اون نیست حتی بازیش هم. فقط صداش رگه داره )

قیافش هم شبیه کاترینا زتا جونز   ه

نامزد جایزه اسکار به خاطر بازی در  " خانه ای از شن و مه " شده بود ( اولین نفریه که از خاور میانه نامزد این جایزه شده ) . حالا جایزه امی رو هم به خاطر بازی در " خانه صدام " برد . کلا هر فیلمی که تو اسمش کلمه خونه داره براش خوب میاره.

متولد 22 اردیبهشت سال 1331 شهر تهران . همسر آیدین آغداشلو بود و بعد از طلاق ( الان همسر هوشنگ توزیع هستش ) هم باز شهرت اون رو برای خودش نگه داشت. اسم اصلیش شهره وزیری تبار بود . 1.65 متر قدشه .

فیلماش رو در ادامه مطلب گذاشتم .

کلا جایزه هاش اینان :

Academy Awards, USA
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2004 Nominated Oscar Best Actress in a Supporting Role
for: House of Sand and Fog (2003)

 
Emmy Awards
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2009 Nominated Emmy Outstanding Supporting Actress in a Miniseries or Movie
for: "House of Saddam" (2008)

 
Independent Spirit Awards
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2004 Won Independent Spirit Award Best Supporting Female
for: House of Sand and Fog (2003)

 
Los Angeles Film Critics Association Awards
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2004 Won LAFCA Award Best Supporting Actress
for: House of Sand and Fog (2003)

 
New York Film Critics Circle Awards
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2003 Won NYFCC Award Best Supporting Actress
for: House of Sand and Fog (2003)

 
Online Film Critics Society Awards
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2004 Won OFCS Award Best Supporting Actress
for: House of Sand and Fog (2003)

 
Satellite Awards
YearResultAwardCategory/Recipient(s)
2005 Nominated Satellite Award Outstanding Actress in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
for: "24" (2001)
ادامه مطلب ...

مریض شدم

اولین دعایی که هر جا میرسیدم انجام میدادم سلامتی برای خودم و خانوادم بود

تو مرکز بیماری مریض نشدم

حالا که برگشتم مریض شدم

تازه خانواده هم بی نصیب نیستن

البته از من نگرفتن ها

ولی عجب غلطی کردم دعا کردم

بقیه چیزایی هم که براشون دعا کرده بودم برعکس دارن میشن

دوستای خوب مجازی ُ مراقب خودتون باشید

آخه همتون رو دعا کردم

سفرنامه

سلام

آخیش یکم وقت خالی

شاید بخواید بدونید سفرم چه شکلی بوده و اینا

شایدم اصلا براتون مهم نباشه

به هر حال یه چیزایی می نویسم که اگه بعداْ از یاد خودم رفت لااقل برگردم یه نیگا بندازم

------------------------------------------------------------------------------------------------

این قسمت صف :


با هماهنگی مسئول کاروان رفتیم تو و همه صف کشیدن که ساکها رو تحویل بدن به قسمتش تا  سوار طیاره شن. من که دیدم بازم صف و صف بازیه رفتم یه طرف راحت نشستم گفتم آخرشون من میرم چه فرقی میکنه مثلاْ ، نشسته بودم که یکی از عوامل فرودگاه اومد و گفت : چرا نشستی ؟ گفتم تا من سوار نشم طیاره نمیپره برم تو صف چیکار کنم خیلی خوشم میاد !!!

خندید و ساک من رو برداشت برد یه شماره هم روش و بدون نوبت کار ما راه افتاد به همین راحتی


ادامه مطلب ...

شرمندم ها به دل نگیرین!


به خدا شرمندم ها به دل نگیرین ، به بزرگواریه خودتون ببخشید. شبیه این عکس بالایی نشین باهام .

الان هم دارم انتخاب واحد میکنم

همه کارها با هم ریختن سرم ، همشون هم به هم ریختن

مشغولم مشغول