سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

چاکریم

Image and video hosting by TinyPic


از لطف همه دوستان متشکرم  

مخصوصا کسایی که به ریش ما الطفات خاص دارن

فعلا خبری نیس 

جز سلامتی شما 

به امید بهروزی برای همه تان 

 

پ ن : ۲۷/۷/۸۷ 

سرما خوردم انگاری . خواهرم میگه یه ویروسه که اپیدمی شده یه مدتی خوشگل آدمو می خوابونه و زمین گیر میکنه . خدا کنه این ویروسه نباشه که آنتی ویروسش درد داره. اصلا هم حوصلش رو ندارم   

پ ن : ۲۹/۷/۸۷ 

جلوی پیشرفت بیماری رو گرفتم ولی درد داشت ( با نسخه پزشک که ۴ تا آمپول جیگر توش بود ) . راستی J & J  آپ شد.

تبریز ! خوابگاه ! و ...

Image and video hosting by TinyPic

خوب بالاخره خودم رو تو تبریز جمع و جور کردم و یه وقتی پیدا کردم تا بتونم بیام ببینم اینجا چه خبر! واه واه ریش درآوردم هوار تا یادم بندازید برم بتراشم . تازه یه چند تا از مسیر ها رو یاد گرفتم . روز اول که کل اطراف خوابگاه رو بررسی فنی ! کردم . ها راستی نتونستم خونه پیدا کنم رفتم خوابگاه .

تو یه اتاق 4 نفره ، یکیشون همشهری خودمه ( از ارومیه ) دوتا دیگه هم هنوز نیومدن ولی گویا یکی زنجانیه و یکی هم از شهرهای نزدیک تبریز . تا حالا تو خوابگاه نبودم ، دوره کاردانی که بومی بودم و تو ارومیه نفهمیدم چطوری تموم شد ( انگار مدرسه بود ) ، دوره کارشناسی هم آمل بودم و با یک کرمانی ( امین جان) و یک کرجی ( همین که وبلاگ فیلمی رو باهاش زدم شما بگید ژوکر! ) هم خونه شدیم ( چه روزهایی بود ، وقتی عکسهای اون موقع رو نگاه میکنم حتما یه آه از ته دل میکشم ، با اینکه خیلی وقت نیست که تموم شده ) این اولین تجربه زندگی توی خوابگاهه .

بچه های خوابگاه خوبن با چند نفر دوست شدم ولی روز اول گورخیدم ( ترسیدم ) ، بازی پرسپولیس و استقلال بود ، همه تو اطاق TV بودن ، منم رفتم ، لحظه ورود سلام دادم ولی هیچکی تحویلم نگرفت منم یه گوشه تنها نشستم و بازی رو تماشا کردم ، ولی بعدش فهمیدم جو بازی بوده چون الان خوب تحویلم میگیرن ، مخصوصا از وقتی فهمیدن دانشجوی ارشدم .

خلاصه ، هیچی دیگه همین. بعدا میام خبری شد میگم ( مثل این دخترهایی که از مدرسه میان ، دم گوش مامانشون از فیس و افاده همکلاسی (ها ) شون تعریف میکنن.

پس فعلا ( به قول بعضی ها یاحق ).

عید سعید اینا مبارک

Image and video hosting by TinyPic    Image and video hosting by TinyPic


سلام

آقا عید سعید اینا مبارک. ها ! سعید اینا کین ؟ والا منم نمیدونم ولی همش تو تلوزیون میگن. راستی اگه این سعید اینا رو شناختین به من هم بگین.

چرا؟ خب برم بلاگشون یا ... بهشون تبریک بگم دیگه.

خیلی بی مزه ام نه ؟  

 

جشن مهرگان بر تمامی وطن دوستان و ایرانیان مبارک باد.