سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

Saw VI در اکران


ششمین قسمت از مجموعه فیلم "اره" که سال 2004 اولین قسمتش به نمایش دراومد و بعد از اون هم هر سال قسمت جدید و چندش آورتری براش ساخته میشد امسال 23 اکتبر (تقریبا 8 روز پیش) به روی پرده سینماها رفت.

متاسفانه بازیگر ایرانی این فیلم "بهار سومخ" که با فیلم "crash" مشهور شد و در قسمتهای 3 و 4 و 5 این فیلم بازی کرده بود ، در قسمت ششم حضور نداره ( البته طبیعیه قسمت قبلی شخصیتی که بازی میکرد کشته شد ) ولی همچنان "توبین بل"بازیگر نقش "جیکساو" حضور داره و تاثیر گذار هستش.

این فیلم با موفقیت بهتری از لحاظ فروش نسبت به قسمتهای گذشته روبرو شده و الان در رده پنجم از پرفروش ترین فیلم های هفته قرار گرفته.

کلاتون رو قاضی کنین

آخرین نظر پست قبلی : چقدر خر تو این وبلاگه!!!

حتی جرات نکرده اسمش رو بنویسه . من که نمیتونم برم پیداش کنم از چی ترسیده ؟ از کار اشتباهش؟ یعنی میدونسته که داره جمله چرتی مینویسه و به حرف خودش هم اعتقاد نداشته ؟


بیام بگم فارسه داره به ترکها توهین میکنه. میبینم اینطوری نمیشه قضاوت کرد . کلی رفیق فارس دارم که اصلا هم ذره ای به این حرفها بها نمیدن

بگم نفهمه ... چه میدونم

شما کلاتون رو قاضی کنین ! به این جور آدم ها شما چی میگین ؟چی خطابشون میکنین؟