سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

عقد کردم ، عهد کردم


دوستان منم رفتم قاطی مرغا شدم

نمیدونید چقد خوبه ( متاهل هاش میدونن )

خلاصه بزن و برقص داشتیم ها . قر دادیم و رقصیدیم و .... ( منم که داماد بودم کلی رقصیدم دیگه مهمونها رو خودتون در نظر بگیرید )

خدا قسمت همه دوستان خوبم بکنه

ایشالا یه همسر خوب و شیر پاک خورده نصیبتون بشه

الهی آمین

عقدمون رو عاقد خوند ولی عهدمون رو خودمون بین خودمون محکم کردیم تا دنیا دنیا همدیگه رو تنها نذاریم و دوست داشته باشیم


بفرمائین دوستان اینم شیرینی و چای و...


نظرات 8 + ارسال نظر
سته-لواس یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.crimsonyello.persianblog.ir

سلاممممممممم
ای جونممممممممم
عقد کردی!!!
مبارکت باشه پسر
شیرینیش کو پس؟
به خدا خیلی خوشحال شدم :-)
خیلی غیره منتظره بود؛آخه هیچی نمیگفتی!!!

ان شا الله که تا همیشه برای هم بمونید.

ممنونم
تشریف بیارین ارومیه شیرنیش رو چشمم
مگه شیرینی مجازی بخواین که اونم هر جور بگید پایه ام
مرسی
میخواستم کاملاْ قطعی بشه
بازم تشکر

نازلی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام
مبارک باشه به سلامتی و میمنت. خوش باشید و در کنار هم احساس خوشبختی بکنید.
منتظر یه همچین چیزی بودم بنا به صحبتی که کرده بودی توی یکی از پستهای من.
خیلی خیلی خوشحال شدم. قدر این روزها رو بدونین که هیچوقت بر نمیگرده احساسش همیشه متفاوته.
به عروس خانوم هم تبریک بگین.

ممنونم
خوب دیگه
حتماْ
چشم

خانومی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

واااااااااااااای آرمین پس شد دیگه
البته منتظرش بودم طبق همون چیزی که گفته بودی
ایشالا خوشبخت باشی همیشه
منو هم که دعوت نکردی و اینا
منم تلافی میکنم رفیق
به عروس خانومم تبریک بگو

آره عزیز شد
خوب دیگه
مگه میومدی؟
اشکال نداره
چشم

[گل][قلب]سلام دوست من[قلب][گل]

امیدوارم خوب و سلامت باشی

[هورا]امروز میخوام یکی از بهترین محصولاتمون رو بهتون معرفی کنم [هورا]

[قلب][گل][قلب] این هم یه مقدار تو ضیح در باره مجموعه رازهای ترافیک [قلب][گل][قلب]

ترافیک = درآمد

مجمو عه بی نظیر رازهای افزایش ترافیک نگارش 2

در این مجموعه شما می آموزید چگونه ترافیک وب سایت خود را به بالاترین میزان ممکن برسانید.

این مجموعه ارزشمند بصورت گام به گام شما را به سمت افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه فروش بیشتر محصولات و خدمات سوق می دهد. این دوره شامل 12 سی دی فیلم با مطالب متنوع به زبان انگلیسی است که در 2 دی وی دی برای اولین بار در ایران توسط گروه سافت دیزاین عرضه می شود .

[لبخند][بغل][لبخند]

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه بی نظیر حتما یه سر به سایت ما بزنید مطمئن باشید که ضرر نمیکنید.

آدرس سایت

http://www.softdesign.ir

http://www.softdesign.ir

http://www.softdesign.ir

قیمت اصلی : 397 دلار

قیمت در داخل ایران : 20.000 تومان (بیست هزار تومان)

فروش فوق العاده با 56% تخفیف ویژه به مناسبت چهارمین سال فعالیت

گروه سافت دیزاین

فقط تا پایان خرداد ماه

8.900 تومان


[گل][گل][گل]یادت نره سر بزنی ها منتظرم[گل][گل][گل]

شاد باشید

بای

[بدرود][خداحافظ]

برو داداچ
اینجا واسه درآمد نیست
مال دل و اهل دل ه
اینقدر هم گل و لبخند و بغل نزن زشته عیبه بده نکن نکن

سته-لواس سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://crimsonyello.persianblog.ir

معلومه دیگه
آقا قراره از این به بعد دیر به دیر آپ کنن!!!!
بابا یه چند لحظه دست از سره نامزدت بردار بیا وبتو آپ کن.
من آپم.

وب کیلو چند
نامزد بازی باحالتره

بانو پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://banoo.mihanblog.com/

به بهههههههههههههههههههههههه؛ بابا مبارکههههههههههههههههه :))
ایشالله خوشبخت و شاد باشی همیشه, خیییییییییلی تبریک
خوشحال شدم آرمین جان , بلا سرت نیومده که همای سعادت نشسته رو شونت
:))))

مرسی ممنونم
شما هم همینطور
بازم تشکر
من غلط بکنم بگم سرم بلا اومده مگه از جونم سیر شدم

آرش جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

به به داداش آرمین گلم
مبارک باشه آرمین جان
امیدوارم خوشبخت و سعادتمند بشید و به پای همدیگه پیر بشین.
روزهای شیرین و پرتغالی براتون آرزو می کنم

به به داداش آرش گلم
ممنونم عزیز
ممنون . ایشالا شما هم
ممنونم

آرش جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

نه دیگه داداش آرمین
دیگه قصد نوشتن ندارم
هم حوصله ندارم هم وقت

شاید وقتی دیگر

حیفه به خدا

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد