سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

فاش

 

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم

                                               گر چه حافظ نپسندد زمن این گفتارم

 

طایر عشق دگرباره رها کرد مرا

                                              که  دراین دامگه هجر و فراق افتادم

 

من رها هستم و از جور جهان بی باکم

                                              اینک آخر بگاشیم ز کمر زنارم

 

بَرده بودم به در و پنجره  خانه دوست

                                              حال آنقدر رهایم که سری در بادم

 

 حافظ ار  باغ  برین جایش بود

                                              از همان  روز اَلست است که در میخانه ام

 

و اگر آدم به هوای  تن حوا به خراباتش کرد

                                              من به جرم چه گناهی ، ابدی بر بادم  ؟

 

شعله آتش دوزخ  بخریدم برجان

                                              حال از رخ و سیمای تو ، من بیزارم

 

کوکب بخت مرا کوچه و برزن بشناخت

                                              که  من اندر دو جهان رسوایم

 

خون  ،   دل کندن من  ، چهره ام افروخت

                                              گرچه این سیل دمادم همه برد از یادم

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر بدسیگنال چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

اوللللللللللللللللللللللللل

باشه

دختر بدسیگنال چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ

خوبی آرمین جان

مرسی عزیزم تو خوفی ؟

دختر بدسیگنال چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ

من خوتم بزگ شدم
خانوم شدم
دوخشل شدم
من خودم از همه دل می برم
همین دیلوز که رفته بودم دانشگاه انقده ناز شده بودم که دوستام گفتن رفتی خونه واسه خودت افسند دود کن

من که ندیدمت از کجا بدونم

دختر بدسیگنال چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ق.ظ

وبلاگ من که فیلتر نیست
من خودم خیلی راحت می رم توش
اتفاقا یه بار یه نفر گله کرده بود
گفته بود این عکسها چیه می ذاری؟

اینجا فیلتر شده
عکس هات هم خیلی قشنگن

عوض کردن آدرس وبلاگ خود به داتکام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://WWW.33IR.Com



با سلام

اگر میخواهید آدرس وبلاگ خود را رایگان عوض کرده
و با پسوند دات کام مطالب وبلاگ خود را ببینید و به دوستان خود معرفی کنید به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد آدرس وبلاگ خود را بدهید و.... از امکانات رایگان ستفاده کنید
ثبت دامنه رایگان داتکام برای اولین بار در ایران



ممنون قبلا ثبت کردم

دبیرخانه نخستین جشنواره وبلاگ نویس چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.festnoavar.ir

در سایت نخستین جشنواره وبلاگ نویسی سال نوآوری و شکوفایی منتظر حضور سبز شما هستیم .
به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد .

مممممممممم

بابکین ایتگین عسگرلری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.azar-asgarlari.blogfa.com

اطلاعیه شماره ۱ سربازان گمنام بابک



سلام بر ملت با شرافت و غیرتمند تورک

سلام بر نوادگان بابک

سلام بر غیرت و شرف پیشه وری ها،ستارخان ها،چهره گانی ها

ملت غیرتمند آذربایجان!، مستحضر هستید که رژیم آپارتاید و غیر مردمی جمهوری به اصطلاح اسلامی ایران 30 سال است که خطه قهرمان پرورمان را با شدیدترین آسمیلاسیونها،سیاستهای شونیستی و نژاد پرستانه و با انواع پتکهای اقتصادی،سیاسی و فرهنگی بر سر ملت مظلوم آذربایجان می کوبد.

رژیم جمهوری اسلامی بعد از رسیدن به قدرت،همه جانبه شروع به فارسیزاسیون کردن شهرهایی چون همدان و قزوین کرد،ملت آذربایجان را به روشهای گوناگون استحاله فرهنگی کرد و با برنامه های از پیش تعیین شده سعی در بی ارزش و کودن و احمق جلوه دادن ملت تورک کرد؛همه این دهن کجی ها و سیاستهای نژاد پرستانه و تورک ستیزانه به اوج خود رسیده بود که با اهانت روزنامه دولتی ایران،صبر این ملت غیور لبریز شد و قیام ملت تورک در 1 خرداد 1385 شکل گرفت.

هنوز خون شهدای 1 خرداد خشک نشده بود،هنوز خون زخمهای باتوم خرده جوانان آذربایجان بند نیامده بود که در مراسم قلعه بابک در 14 تیر 1385 عده ای دیگر از جوانان سلحشور و غیرتمند آذربایجان به عناوین واهی دستگیر و راهی زندانهای آپارتاید شدند و سالگرد قیام آذربایجان نیز که در 1 خرداد 1386 انجام گرفت به همین منوال بود؛این خفقان روز به روز شدیدتر می شود و حرکت ملی آذربایجان روز به روز قوی تر و پر انرژی تر.

وعده ما تظاهرات 1 خرداد 1387 در تمام شهرهای آذربایجان جنوبی

سلام
خون جوانان رو پایمال نکنید
فایده ای نداره

خانومی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلااااااااااااام
خیلی خوشمل بود آفرین پسر خوف

مرسی عزیز

گستاخ پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://gostakhi.blogsky.com

گل اوخه

گوز اوسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد