سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سریال گمشدگان ( لاست )

فصل 6 (آخر) سریال لاست به اندازه تایمر زیر مونده تا شروع بشه.


پ.ن : قسمت اول و دوم پخش شد. فقط میتونم بگم کف کردم.

نازلی جون راس میگی کلافمون کرده

خانومی شبکه ABC نشون میده.فرکانس نخواه که ندارم.بچه ها دانلود میکنن ما مفت خوری


نظرات 3 + ارسال نظر
خانومی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

آرمیننننننن کجا دادش ؟ منم میخوامش بیمعرفت دلم شکست
:(

نازلی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام
این لاست هم مارو کشت تموم شه راحت شیم . ۵ ساله که گرفتاریم.

آرش پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

بعید می دونم شبکه ABC در ایران قابل دریافت باشه.البته شبکه های دیگه هستند که این فیلم رو نشون میدن.

بله ABC شبکه داخلیه
----
خیلی متأسف شدم بابت اون کامنتی که گذاشته بودی و گفتی پاکش کنم(اطاعت امر شد)
واقعاً نمیدونم چی بگم
خدایا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد