سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

سس سیز لیخده باتمیشام

من غرق در سکوتم

بدترین جا برای بهترین چیزها!

انتخاب جایی که مسواک‏تان را قرار می‏دهید، جایی که تلویزیون تماشا می‏کنید و مکانی که مواد غذایی را نگهداری می‏کنید و خیلی انتخاب‌های دیگر می‏تواند تاثیر زیادی بر سلامت شما داشته باشد. باور ندارید؟ ۱۴ نکته زیر را بخوانید تا ببینید بدترین جاهای خانه و هواپیما و کلاس‌های بدنسازی و... کجاست.

 ۱) بدترین جا برای نگهداری مسواک‎
بدترین محل برای قرار دادن مسواک سینک دست‌شویی است. البته خود سینک مشکلی ندارد و همه مشکل به نزدیکی آن به توالت مربوط است. 
 
 ۲) بدترین جا برای گذاشتن کفش و دمپایی
بدترین محل برای گذاشتن کفش و دمپایی کمد اتاق خواب است. بهتر است کفش‏ها را در قفسه یا کمد کوچکی در نزدیک‏ترین نقطه به در ورودی آپارتمان قرار دهید و با این کار از ورود آلودگی به خانه پیشگیری کنید.
 
  ۳) بدترین جای خواب
بدترین محل برای خوابیدن زیر پتو است. موقع خواب به طور کامل زیر پتو نروید و پتو را روی سرتان نکشید. گرم شدن زیاد موجب می‏شود نتوانید خواب راحتی داشته باشید.

 ۴) بدترین جا برای نگهداری باقی‌مانده غذا
بدترین محل برای گذاشتن باقیمانده غذا یخچال است. قرار دادن یک ظرف بزرگ غذای داغ به‌طور مستقیم در یخچال روش مناسبی برای سرد کردن غذا و پیشگیری از مسمومیت غذایی نیست.  
 
 ۵) بدترین جا برای نصب برگه‌یادآوری
بدترین محل برای چسباندن برگه یادآوری کارها، درب یخچال است. چون شما وقتی می‏خواهید چیزی از یخچال بردارید سراغ آن می‏روید و ممکن است اصلا به برگه‏ای که روی یخچال نصب کرده‏اید توجه نکنید. 

 ۶) بدترین جای هواپیما
بدترین جای نشستن در هواپیما انتهای سالن است. هر چه از مرکز دورتر شوید حرکات بالا و پایین شدن را بیشتر احساس خواهید کرد. بهترین محل برای نشستن در هواپیما نزدیک‏ترین محل به بال‏هاست.
 
  ۷) بدترین جا برای گذاشتن کیف دستی
بدترین محل برای گذاشتن کیف دستی میز آشپزخانه است. کیف دستی شما وسیله حمل‌ونقل میکروب‏هاست. 

 ۸) بدترین جای کلاس بدنسازی
بدترین محل برای ایستادن در کلاس‌های بدنسازی و ورزش، ردیف جلو و روبه‌روی آینهاست.  بهتر است جایی از کلاس که روبه‌روی آینه نباشد و در ضمن بتوانید تمرینات را به خوبی ببینید و تمرکز داشته باشید انتخاب کنید.
 
  ۹) بدترین جای چراغ مطالعه
برخی افراد عادت دارند قبل از خواب مطالعه کنند و کتاب داستان بخوانند. بدترین محل تابیدن نور مطالعه شبانه بالای سر است. نتایج مطالعات نشان داده است نور مستقیم در بالای سر موجب تاخیر در ترشح ملاتونین و اخلال در خواب شبانه می‏شود. 
 
  ۱۰) بدترین جا برای گذاشتن داروها
بدترین محل برای نگهداری داروها قفسه دارو در حمام است. دمای یک حمام حاوی بخار به راحتی به ۳۷ درجه سانتی‏گراد می‏رسد که از دمای پیشنهادی برای نگهداری بیشتر داروها بالاتر است. بهترین محل برای نگهداری داورها جایی سرد و خشک مانند یخچال است.
 
  ۱۱) بدترین جا برای گذاشتن میوه‏ها تا قبل از شستن آنها
بدترین جا برای گذاشتن میوه‏ها قبل از شستن سینک آشپزخانه است. به گفته دکتر کلی رینولد استاد میکروب‏شناسی دانشگاه آریزونا سینک آشپزخانه بیشترین میزان میکروب را دارد و میزان آلودگی آن حتی از توالت بیشتر است.  
 
 ۱۲) بدترین جا برای استفاده از هدفون
بدترین محل‏ها برای استفاده از هدفون هواپیما، قطار یا ایستگاه مترو است. هرچند شاید در ظاهر گوش دادن به موسیقی دلخواه از شنیدن سر و صدای موجود در این محل‏ها بهتر باشد اما بررسی‏ها نشان داده است استفاده از هدفون در محیط‏های پر سر و صدا احتمال بلندتر کردن صدا را بیشتر می‏کند.

 ۱۳) بدترین جا برای نگهداری از قهوه
بدترین محل برای نگهداری دانه یا پودر قهوه یخچال یا فریزر است. درست مثل اینکه یک فنجان قهوه را بارها و بارها بجوشانید. دانه‏ها یا پودر قهوه را در قوطی‏های شیشه‏ای نیمه شفاف دردار ریخته و در کابینت آشپزخانه نگهداری کنید.
 
  ۱۴) بدترین جا برای تماشای تلویزیون
بدترین محل تماشای تلویزیون جایی است که غذا می‏خورید. بررسی‏ها نشان داده است تماشای تلویزیون هنگام غذا خوردن موجب می‏شود نتوانید به مقدار غذایی که می‏خورید توجه کنید. 
نظرات 3 + ارسال نظر
Mary دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.mary66.blogsky.com

«آنان‌که می‌خواهند خوب زندگی کنند باید به حقیقت نزدیک شوند زیرا پس از نیل به این مقام است که می‌توان از غم و اندوه جهان دست‌کشید.»
افلاطون

[گل][گل][گل][گل]

سلام دوست عزیز
آپـــــــم با آلبوم عکسی از تهران قدیم...
[گل]

باشه

نازلی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

همش درست ولی یه سری چیزا نمیشه میدونی مثلا کفشامون رو خوب کجا بزاریم؟

البته خونه های شهرستان یکم بزرگن جا زیاده
ولی تو تهران حق با شماست

رهگذر دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام
نوشته های زرد اصلا معلوم نیست.

به جز چند مورد یه سری را نمیشه کاریش کرد . در کل همش درسته.
مرسی

به خاطر قالب قبلی که تیره بود زرد نوشتم .درستش میکنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد